Sztuczna Inteligencja
-wsparcie podstawowych ruchów,
-zmiany podczas walki,
-poprawiony wybór pokemona po stracie poprzedniego,
Tutorzy
-na Sevii Islands można znaleźć Shardsy, (odłamki? takie coś trzymały np. dzikie Chinchou), za które można odnowić naukę ruchu u tutora (tak mi się wydaje, opis Desu był bardzo tajemniczy, a sam nie wgłębiałem sie w info o update ;) ) (będą nowi tutorzy!?) tutorzy na Sevii Islands uczą nowych ruchów w zamian za Shardsy, które można zdobyć od pewnych pokemonów (Corsola, Chinchou, Relicanth itp),
Efekty środowiskowe
-bangladesz i ten efekt wpływa także na walke (Swift Swim op bitches),
-mgła w jaskiniach, efekty świetlne w nocy, animacje środowiska, nic ciekawego,
Drużyny
-można usunąć team, gdy lider się na to zdecyduje team zniknie w po 24 godzinach (bear, usuń team)
-3 nowe rangi, do tego leader jest teraz bossem,
-wiadomość powitalna teraz do 500 znaków,
-i liczba użytkowników do 150,
-team tagi mogą mieć niestandardowe znaki (możemy się teraz nazywać np. Kólt),
-zmiana wiadomości teamowej wyświetlana wszystkim członkom,
-członkowie swojego teamu będą oznaczani cyraneczką, turkusem, no kolorem takim zielono-niebieskim,
Walki
-wsparcie dla tierów dla trybów zwykłego i tournament (woohoo),
-wybór zestawu klauzul walki, włączając w to freeze clause, item clause (woohoo),
-można ograniczyć walki czasowo (woohoo),
Dodatkowe
-bezpośredni handel przedmiotami,
-black/friend listy rozszerzone do 250 pozycji (i tak nie mam przyjaciół :( )
GUI
-trochę nowych animacji
[spoiler]
DOOM DESIRE
PSYCHO BOOST
WATER PULSE
RAIN DANCE
SANDSTORM
HAIL
SUNNY DAY
Sleep (Status Ailment)
Burn (Status Ailment)
Poison (Status Ailment)
Paralysis (Status Ailment)
Frozen (Status Ailment)
Confusion (Status Ailment)
[/spoiler]
-pełne wsparcie dla padów.
-tryb okienkowy bez obramowań (?),
-shiny na chacie złotą czcionką,
-poprawione różne tekstury i sprity
-Added option for displaying your own nameplate during gameplay. ?? jakiś tekst obok/pod nickiem jak w tibii? nie mam pojęcia, zwyczajnie nick nad twoją postacią,
-wyświetlane sprity pokemonów stojących za subem,
-typ hidden power będzie wyświetlany w karcie pokemona po potwiedzeniu przez npc,
-wyświetlana płeć pokemona podczas odbierania go z day care,
Wieża Trenerów
-ośmio-piętrowa kondygnacja w której możesz powalczyć sobie z komputerem już działa,
-poziom pokemonów przeciwników jest równy najwyższemu w twoim party lecz nie mniejszy niz 50,
-wpłacasz za wejście,
-możesz wchodzić bez przerw po skończeniu,
-będziesz oceniany punktami walki, wyliczanymi przez piętro na które doszedłeś i leczenia których użyjesz, obecnie wypłaty zredukowane i będą w przyszłości zwiększane,
Balans
-poziom pokemonów NPC będzie skalowany do twojego progesu w grze, im dalej jesteś tym początkowe kilkulevelowce staną się silniejsze ;),
-tm/hm, które zastępują stary ruch nie będą miały uzupełnionego PP co skończy z podmianami ruchów zamiast chodzenia do poke center podczas ev :D, przykładowo zamieniając ruch, który ma przykładowo 5/20 PP i nauczymy pokemona ruchu, który ma 40 PP, to nauczony ruch będzie miał 5/40 PP, zamiast 40/40 jakby miał normalnie,
-odnawialni tutorzy za kasę, więc to co napisałem z shardsami traci sens, więc pewnie będą nowi tutorzy,
-wędka konsumuje 1 ruch repel lub safari, koniec z bezkarnym polowaniem na dratini,
-moon stone może zostać sprzedany,
-pewne tmy/hmy zostały dostosowane do nowszych generacji pod względem pokemonów, które mogą je poznać (zawsze chciałem Scizora z Brick Break, dopóki nie pojawił się Reversal, za późno :/ )
[spoiler]
Dragon Claw
Calm Mind
Taunt
Blizzard
Hyper Beam
Light Screen
Rain Dance
Safeguard
SolarBeam
Earthquake
Shadow Ball
Brick Break
Reflect
Shock Wave
Flamethrower
Sandstorm
Rock Tomb
Aerial Ace
Torment
Thief
Overheat
Fly
Surf
Strength
Flash
Rock Smash
[/spoiler]
Ruchy
-Criticale zadają 1.5x obrażeń zamiast 2x (6 gena :/),
-poziomy szans Critów: 6.25%/12.5%/50%/100%/100%,
-ruchy z High Critical Ratio są teraz na 1 a nie na 2 poziomie szans,
-Focus Energy zwiększony na 2 poziom (chyba zyska na znaczeniu, FE + Cross Chop = 50% na crit :) ),
-3 turowy Taunt,
-3 turowe Encore,
-Hidden Power z 70 siłą,
-uśpienie trwa 1-3 tury (nieeee),
-Overheat i AncientPower nie wywołują kontaktu,
-Volt Absorb chroni przed Thunder Wave,
-Blizzard ma 100% celności podczas gradu (hail),
-Swap Skill/Role Play/Trace uaktywniają skopiowane ability po skopiowaniu (przykładowo Porygon który nabędzie Intimidate, ability zadziała na przeciwnika),
-Oran/Sitrus Berry aktywują się >50% hp i dodają 25%,
-Waterfall ma 20% na flinch,
-ruchy omotujące przeciwnika jak Wrap czy Bind trwają teraz 4-5 tur,
-Whirpool/Fire Spin/Sand Tomb: power 35, acc 95,
-wrap: acc 90, bind: acc 85, clamp acc 85,
-Bubble power: 40,
-Recover: 10 PP,
-Psywave acc 100,
-Meteor Mash: Power 90, acc 90,
-Scary Face acc 100,
-Efekt podpalenia nie powoduje już, że Facade uderza połową siły,
-ability Lightingrod daje odporność na ataki elektryczne a dodatkowo zwiększa Sp Atk po otrzymaniu elektrycznego ciosu,
-Color Change aktywuje sie po ostatnim uderzeniu ataku składającego się z kilku ciosów,
-Future Sight: power 100, acc 100, PP 10, obrażenia typu psychicznego,
-efekty pogodowe uruchamiane przez ability trwają tylko 5 tur (przykro mi Tyranitar),
-Snatch może przechwycić Conversion oraz Wish,
-Curse jest typu Ghost,
-Conversion/Conversion2 mogą być użyte na Curse,
-Air Cutter: power 60,
-Crabhammer: power 100, acc 90,
-Leaf Blade: power 90,
-Toxic: acc 90,
-Will-O-Whisp: acc 85,
-Glare: acc 100,
-Giga Drain, 10 PP, power 75 (będzie OOOOOOP),
-Absorb: 25 PP,
-Mega Drain: 15 PP,
-Vine Whip 25 PP, power 45,
-Disable trwa 4 tury, acc 100,
-Cotton Spore acc 100,
-Snore power 50,
-Covet PP 25,
-Thief 60 Power, 25 PP (kolejny ruch, który będzie OP, np na Umbreonie),
-Uproar power 90, trwa 3 tury,
-kompatybilność Mirror Coat przystosowana do nowszych generacji,
-zmienione priorytety ruchów:
[spoiler]
+7. Pursuit (If target opponent switches, otherwise priority is 0)
+6. Switching out, using items, escaping, charging of Focus Punch
+5. Helping Hand
+4. Detect, Magic Coat, Protect, Snatch
+3. Endure, Fake Out, Follow Me
+2. ExtremeSpeed,
+1. Bide, Mach Punch, Quick Attack
0. All other moves
-1. Vital Throw
-2. None
-3. Focus Punch
-4. Revenge
-5. Counter, Mirror Coat
-6. Roar, Whirlwind
-7. Fleeing
[/spoiler]
-zmienione priorytety ruchów kończących turę:
[spoiler]
Weather Effects (Hail, Rain, Sandstorm, Sun)
Rain Dish
Doom Desire/Future Sight hit
Wish activation
Shed activation
Leftovers activation
Ingrain effects
Leech Seed effects
Burn/Poison status ailments
Nightmare effects
Curse effects
Bind-type effects (Bind, Clamp, Fire Spin, Sand Tomb, Whirlpool, Wrap)
Taunt ends
Encore ends
Disable ends
Yawn activation
Perish song effects
Reflect-type effects end (Reflect, Light Screen, Mist, Safeguard)
End of Outrage, PetalDance, Thrash
Uproar ends
Speed Boost activation
[/spoiler]
-jagoda zwiększająca statystykę robi to natychmiast zamiast pod koniec tury,
Bugi i fixy, oraz oryginał możecie przeczytać sobie tutaj.
-wsparcie podstawowych ruchów,
-zmiany podczas walki,
-poprawiony wybór pokemona po stracie poprzedniego,
Tutorzy
-na Sevii Islands można znaleźć Shardsy, (odłamki? takie coś trzymały np. dzikie Chinchou), za które można odnowić naukę ruchu u tutora (tak mi się wydaje, opis Desu był bardzo tajemniczy, a sam nie wgłębiałem sie w info o update ;) ) (będą nowi tutorzy!?) tutorzy na Sevii Islands uczą nowych ruchów w zamian za Shardsy, które można zdobyć od pewnych pokemonów (Corsola, Chinchou, Relicanth itp),
Efekty środowiskowe
-bangladesz i ten efekt wpływa także na walke (Swift Swim op bitches),
-mgła w jaskiniach, efekty świetlne w nocy, animacje środowiska, nic ciekawego,
Drużyny
-można usunąć team, gdy lider się na to zdecyduje team zniknie w po 24 godzinach (bear, usuń team)
-3 nowe rangi, do tego leader jest teraz bossem,
-wiadomość powitalna teraz do 500 znaków,
-i liczba użytkowników do 150,
-team tagi mogą mieć niestandardowe znaki (możemy się teraz nazywać np. Kólt),
-zmiana wiadomości teamowej wyświetlana wszystkim członkom,
-członkowie swojego teamu będą oznaczani cyraneczką, turkusem, no kolorem takim zielono-niebieskim,
Walki
-wsparcie dla tierów dla trybów zwykłego i tournament (woohoo),
-wybór zestawu klauzul walki, włączając w to freeze clause, item clause (woohoo),
-można ograniczyć walki czasowo (woohoo),
Dodatkowe
-bezpośredni handel przedmiotami,
-black/friend listy rozszerzone do 250 pozycji (i tak nie mam przyjaciół :( )
GUI
-trochę nowych animacji
[spoiler]
DOOM DESIRE
PSYCHO BOOST
WATER PULSE
RAIN DANCE
SANDSTORM
HAIL
SUNNY DAY
Sleep (Status Ailment)
Burn (Status Ailment)
Poison (Status Ailment)
Paralysis (Status Ailment)
Frozen (Status Ailment)
Confusion (Status Ailment)
[/spoiler]
-pełne wsparcie dla padów.
-tryb okienkowy bez obramowań (?),
-shiny na chacie złotą czcionką,
-poprawione różne tekstury i sprity
-Added option for displaying your own nameplate during gameplay. ?? jakiś tekst obok/pod nickiem jak w tibii? nie mam pojęcia, zwyczajnie nick nad twoją postacią,
-wyświetlane sprity pokemonów stojących za subem,
-typ hidden power będzie wyświetlany w karcie pokemona po potwiedzeniu przez npc,
-wyświetlana płeć pokemona podczas odbierania go z day care,
Wieża Trenerów
-ośmio-piętrowa kondygnacja w której możesz powalczyć sobie z komputerem już działa,
-poziom pokemonów przeciwników jest równy najwyższemu w twoim party lecz nie mniejszy niz 50,
-wpłacasz za wejście,
-możesz wchodzić bez przerw po skończeniu,
-będziesz oceniany punktami walki, wyliczanymi przez piętro na które doszedłeś i leczenia których użyjesz, obecnie wypłaty zredukowane i będą w przyszłości zwiększane,
Balans
-poziom pokemonów NPC będzie skalowany do twojego progesu w grze, im dalej jesteś tym początkowe kilkulevelowce staną się silniejsze ;),
-tm/hm, które zastępują stary ruch nie będą miały uzupełnionego PP co skończy z podmianami ruchów zamiast chodzenia do poke center podczas ev :D, przykładowo zamieniając ruch, który ma przykładowo 5/20 PP i nauczymy pokemona ruchu, który ma 40 PP, to nauczony ruch będzie miał 5/40 PP, zamiast 40/40 jakby miał normalnie,
-odnawialni tutorzy za kasę, więc to co napisałem z shardsami traci sens, więc pewnie będą nowi tutorzy,
-wędka konsumuje 1 ruch repel lub safari, koniec z bezkarnym polowaniem na dratini,
-moon stone może zostać sprzedany,
-pewne tmy/hmy zostały dostosowane do nowszych generacji pod względem pokemonów, które mogą je poznać (zawsze chciałem Scizora z Brick Break, dopóki nie pojawił się Reversal, za późno :/ )
[spoiler]
Dragon Claw
Calm Mind
Taunt
Blizzard
Hyper Beam
Light Screen
Rain Dance
Safeguard
SolarBeam
Earthquake
Shadow Ball
Brick Break
Reflect
Shock Wave
Flamethrower
Sandstorm
Rock Tomb
Aerial Ace
Torment
Thief
Overheat
Fly
Surf
Strength
Flash
Rock Smash
[/spoiler]
Ruchy
-Criticale zadają 1.5x obrażeń zamiast 2x (6 gena :/),
-poziomy szans Critów: 6.25%/12.5%/50%/100%/100%,
-ruchy z High Critical Ratio są teraz na 1 a nie na 2 poziomie szans,
-Focus Energy zwiększony na 2 poziom (chyba zyska na znaczeniu, FE + Cross Chop = 50% na crit :) ),
-3 turowy Taunt,
-3 turowe Encore,
-Hidden Power z 70 siłą,
-uśpienie trwa 1-3 tury (nieeee),
-Overheat i AncientPower nie wywołują kontaktu,
-Volt Absorb chroni przed Thunder Wave,
-Blizzard ma 100% celności podczas gradu (hail),
-Swap Skill/Role Play/Trace uaktywniają skopiowane ability po skopiowaniu (przykładowo Porygon który nabędzie Intimidate, ability zadziała na przeciwnika),
-Oran/Sitrus Berry aktywują się >50% hp i dodają 25%,
-Waterfall ma 20% na flinch,
-ruchy omotujące przeciwnika jak Wrap czy Bind trwają teraz 4-5 tur,
-Whirpool/Fire Spin/Sand Tomb: power 35, acc 95,
-wrap: acc 90, bind: acc 85, clamp acc 85,
-Bubble power: 40,
-Recover: 10 PP,
-Psywave acc 100,
-Meteor Mash: Power 90, acc 90,
-Scary Face acc 100,
-Efekt podpalenia nie powoduje już, że Facade uderza połową siły,
-ability Lightingrod daje odporność na ataki elektryczne a dodatkowo zwiększa Sp Atk po otrzymaniu elektrycznego ciosu,
-Color Change aktywuje sie po ostatnim uderzeniu ataku składającego się z kilku ciosów,
-Future Sight: power 100, acc 100, PP 10, obrażenia typu psychicznego,
-efekty pogodowe uruchamiane przez ability trwają tylko 5 tur (przykro mi Tyranitar),
-Snatch może przechwycić Conversion oraz Wish,
-Curse jest typu Ghost,
-Conversion/Conversion2 mogą być użyte na Curse,
-Air Cutter: power 60,
-Crabhammer: power 100, acc 90,
-Leaf Blade: power 90,
-Toxic: acc 90,
-Will-O-Whisp: acc 85,
-Glare: acc 100,
-Giga Drain, 10 PP, power 75 (będzie OOOOOOP),
-Absorb: 25 PP,
-Mega Drain: 15 PP,
-Vine Whip 25 PP, power 45,
-Disable trwa 4 tury, acc 100,
-Cotton Spore acc 100,
-Snore power 50,
-Covet PP 25,
-Thief 60 Power, 25 PP (kolejny ruch, który będzie OP, np na Umbreonie),
-Uproar power 90, trwa 3 tury,
-kompatybilność Mirror Coat przystosowana do nowszych generacji,
-zmienione priorytety ruchów:
[spoiler]
+7. Pursuit (If target opponent switches, otherwise priority is 0)
+6. Switching out, using items, escaping, charging of Focus Punch
+5. Helping Hand
+4. Detect, Magic Coat, Protect, Snatch
+3. Endure, Fake Out, Follow Me
+2. ExtremeSpeed,
+1. Bide, Mach Punch, Quick Attack
0. All other moves
-1. Vital Throw
-2. None
-3. Focus Punch
-4. Revenge
-5. Counter, Mirror Coat
-6. Roar, Whirlwind
-7. Fleeing
[/spoiler]
-zmienione priorytety ruchów kończących turę:
[spoiler]
Weather Effects (Hail, Rain, Sandstorm, Sun)
Rain Dish
Doom Desire/Future Sight hit
Wish activation
Shed activation
Leftovers activation
Ingrain effects
Leech Seed effects
Burn/Poison status ailments
Nightmare effects
Curse effects
Bind-type effects (Bind, Clamp, Fire Spin, Sand Tomb, Whirlpool, Wrap)
Taunt ends
Encore ends
Disable ends
Yawn activation
Perish song effects
Reflect-type effects end (Reflect, Light Screen, Mist, Safeguard)
End of Outrage, PetalDance, Thrash
Uproar ends
Speed Boost activation
[/spoiler]
-jagoda zwiększająca statystykę robi to natychmiast zamiast pod koniec tury,
Bugi i fixy, oraz oryginał możecie przeczytać sobie tutaj.